Menu

×

Mini Cart

No products in the cart.

×

Verzenden 

Als je bestelling binnen komt en betaald is op werkdagen voor 17.00, dan versturen we je bestelling nog dezelfde dag.

Als alles op voorraad is.

We verpakken je bestelling in een neutrale verpakking en zorgen er voor dat de kans zo klein mogelijk is dat je producten onderweg kapot gaan.

Wij verzenden je bestelling via verschillende vervoerders. 

Voor Nederland en Belgie gebruiken we voornamelijk PostNL en DPD. Vanwege de kosten en de betrouwbaarheid.

Voor de meer internationale bestellingen gebruiken we FedEx. 

Voor bestellingen buiten de EU moet je rekening houden met eventueel extra kosten voor BTW en/of inklariingskosten.

Binnen Nederland kun je dan je bestelling de volgende dag verwachten. Voor de zekerheid houden we 1 tot 2 werkdagen aan.

Belgie en de rest van de wereld kan 2 tot wel 14 dagen duren voordat je bestelling er is. Zeker wanneer de zending bij de douane blijft hangen. Dit zijn zaken die wij niet zelf in de hand hebben. Gebruik de trackingscode om te kijken waar je pakje zich bevindt.

Heb je geen trackingscode, email of bel ons dan gerust. Dan kunnen wij kijken waar je bestelling is gebleven.


Retourneren


Als consument heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te bekijken en mag je deze (on)geopend en ongebruikt terug sturen zonder opgaaf van reden. 

Neem wel eerst contact met ons op zodat we weten dat je retour er aan komt ( gebruik hiervoor ons retourformulier ). 

Na deze annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. 

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. 

Zodra we je bestelling hebben ontvangen zullen we het volledige bedrag terugstorten, binnen 14 dagen na aanmelding van je retour, mits we de bestelling ongeschonden hebben ontvangen. 

Je betaalt zelf de verzendkosten voor het terugsturen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. 

Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Garantie


Heb je de verpakking wel geopend en voldoet het product niet in het gebruik of mist er iets, dan hebben we het over een garantie geval.

In dit geval email je of bel je ons en dan proberen we het gebreek naar jouw volledige tevredenheid op te lossen. 

Enkele van onze producten kan je gebruiken om te roken en moet je dus in je mond doen of komen in contact met hitte of vuur. 

Vanwege hygienische - en praktische redenen kunnen we deze producten na gebruik niet retour nemen. 

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.